Kanonfoto

- Alla ska ha möjlighet att föreviga ett minne...

Snart är kanske inspirationen tillbaka...ny objektiv på G samt Annorlunda porträtt

Kategori: Bildmanipulering

Äntligen har jag kunnat beställa ett Canon 70-200/2,8L IS II.
På fredag ska jag försöka mig på en liten fototur ut med det nya "monstret".

Jag tror iaf jag återhämtat mig mentalt från hårddisk kraschen nu...hehe ;-)

Så min plan är att nu ska jag komma in i ett "bildrus" och lägga upp en hel del nytt material framöver.

Har också problem med en leverans på en Canvas...vinnarbilden av Annorlunda porträtt, nämligen det ni ser nedan.
Jag har åter igen mailat leverantören av Canvasen (de har just bytt leveranssätt så det har strulat lite), så jag hoppas att den kommer i veckan.

Helena, den andre vinnaren i tävlingen som var för ett tag sedan. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: