Kanonfoto

- Alla ska ha möjlighet att föreviga ett minne...

Resa till mor, far och syskon i Vilhelmina samt tomten kommer på besök

Kategori: Foto

Då har jag kopplat upp min lilla bärbara dator och tänkte visa resa till Vilhelmina i lite bilder...samt att vi fick besök av tomten...


Denna bild tog jag bara några mil utanför Skellefteå, mättade den
rejält så att blåfärgen framträdde



Aj, aj! Rev visst hål i himlen


Skulle haft ett mer vidvinkligt objektiv här då det var några fler små
detaljer jag ville ha med...men, men..


Här har jag tänkt att stanna till ett par gånger tidigare, men det har
aldrig blivit av. Ganska så nära Vilhelmina och himlens färger var fina.


Titta, jag var visst snäll i år =)


Även Max fick en julklapp


Det var några bllder...om några timmar ska jag bege mig in på "plassen" och vi ska baka pizza jag och några polare. Blir roligt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: