Kanonfoto

- Alla ska ha möjlighet att föreviga ett minne...

Mycket idag...

Kategori: Allmänt

Så där ja, då har man redigerat klart de sista bilderna... Var mycket idag.

Började dagen med att simma 20 längder med min sambo på Eddahallen 09.00.

10.30 Kom Malin med sina tre barn som skulle fotograferas och göras julkort, började genast redigera när de hade farit..

12.30 eller något sådant kom mina föräldrar och min syster på besök, de skulle julhandla lite och sedan skulle jag hjälpa till att fixa syrrans datorn lite granna.

Någon gång efter 14-tiden kom då Tina på besök med Tilda som skulle julfotograferas. Hon hade med sig nästa hela bohaget tror jag ;-) Många ombyten på lilla Tilda blev det. Åter igen, började genast redigera när de hade farit.

Middag med min familj, sambo och min sambos mor på Dallas. Det blev en tacotallrik...*mmm*
Efter detta for vi hem och sa adjö till min familj som skulle åka hemmåt.

Sedan var det dags att se AIK - Modo på TV:n, snöpligt förlust i förlängningen...
I en av pausen så passade jag på att göra ett litet julkort av några av bilder jag hade tagit åt Malin.

Efter hockey fikade jag och Sara, gjordes oss i ordning sedan pratade vi ett tag innan hon och vår tax Max somnade.

00.15, puh...äntligen klar med redigeringen..

Dags att Zzz, efter lite spelande ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: