Kanonfoto

- Alla ska ha möjlighet att föreviga ett minne...

Inte blivit nå fotande...varit sjuk

Kategori: Allmänt

Har haft feber i några dagar, har varit feberfri hela dagen idag iaf :)

Hade ju som tänkt att vara ute i helgen och fota lite i det fina vädret, men det gick inge bra. Blir helt däckad av lite feber. Vår yngsta hade feber med, men hon var då nästan oberörd som tur var.

Nae,  nya foto-tag...ska se om jag kan slita med mig "stoorn" någon dag och fota påväg hem från jobbet någon dag denna vecka, en arbetsvecka som numera har 5 hela arbetsdagar på mitt ordinarie jobb då jag hade min sista pappadag i fredags (har varit pappa-ledig varje fredag i ett år :)

Om jag får med mig "stoorn" med mig så ska jag ta några bilder för ett bildmontage inne i centrum är det tänkt.
Ser också att jag skulle orkat tagit tag i den "exklusiva" designen här på bloggen med, den dagen den sorgen då jag orkar ta tag i detta.

Zzz time...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: