Kanonfoto

- Alla ska ha möjlighet att föreviga ett minne...

Badrums taket börjar ta form

Kategori: Foto

Jag och Ulf (Saras pappa) har byggt lite på det sista i badrummet...taket nämligen.
Fick ju infallet då jag skulle beställa de dimmbara LED-spotarna att även beställa en stjärnhimmel.
Totalt 150 små hål för fibern ska borras...pillergöra...

Några bilder från jobbet.

Test före på en skiva

Fibern uppdelat i mindre slingor så att de lättare ska kunna hanteras

Ulf monterar några fiber, jag är så kort så jag når inte riktigt överallt ;-)

Test så att alla spottar fungerar innan de börjar monteras

Ventilations "kåpan" på plats, man ser även två spottar (av totalt 6st) samt lite av fibern.

Det är ca 2½ skiva kvar att montera...det blir efter min Stockholmsresa (ska dit under vecka 2 på utbildning).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: