Kanonfoto

- Alla ska ha möjlighet att föreviga ett minne...

Hårddisk krasch =(

Kategori: Allmänt

Har inte hänt så mycket på fotofronten...dels har jag varit och är lite förkyld, men framförallt så har jag en hårddisk krasch på min ena disk...den disk där alla mina BILDER ligger!

Som tur är har jag det mesta säkerhetskopierat på en NAS med dubbla diskar i, men det hjälper lite då ändå många bildalbum ej är kopierade dig (note to my self... ta itu med automatiskt säkerhetskopiering en gång/dygn).

Iaf, jag hoppas och tror att det ska gå att rädda, jag måste dock ha en minst lika stor disk extra för att göra detta (dvs 1,5terrabyte stor). En ny disk (2TB) är beställ så nu håller jag tummarna fram tills dess att det går att rädda!

Iaf, det annorlunda porträttet är iaf säkerhetskopierat, så det ska jag lägga upp här snart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: