Kanonfoto

- Alla ska ha möjlighet att föreviga ett minne...

Promenad på rovön och vid svandammen

Kategori: Foto

Var idag och kollade runt vid kyrkan nära lejonströmsbron. En kompis ska gifta sig i slutet av juni så vi var där och promenerade med Max och Iris medans jag kollade lite bra platser där man kunde fotografera brudparet.
Jag passade även på att fotografera lite medans jag promenixade, måste dit fler gånger då det fanns massor mer att fotografera där som jag inte hann med idag.


En stubbe...




Max fick posera




Spegelbild i vattnet, bilden är vänd 180 grader




Man ser kyrkan lite granna där kompisen ska gifta sig





Kommentarer

  • Pia säger:

    Vilka fina bilder! Vad har du för kamera??

    2009-05-21 | 23:18:52
    Bloggadress: http://mysigt.nu
  • Andreas säger:

    Tackar, tackar...använder en Canon 40D tills vidare =) Mycket kamera för pengarna tycker då jag.

    Tackar för den fina kommentaren :)

    2009-05-22 | 22:28:37
    Bloggadress: http://kanonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här: