Kanonfoto

- Alla ska ha möjlighet att föreviga ett minne...

Nytt år!

Kategori: Allmänt

Igår firade vi nyårsafton i Gråberg. Den enda vi gjorde, kändes det som, var att äta. Middagen var bäst, eller var det kladdkakan efteråt...hmm, fast ost/korvbrickan var inte dum heller. Löste ett pussel igår som var som en orm som man skulle montera ihop till en fyrkanting kub, rätt så klurig faktiskt.

Vi avrundade kvällen med lite Buzz på Playstation 2. Vid
00-slaget och vi hörde ring klockan ring så skulle vi skåla i Pommac. Det blev bara några droppar Pommac till oss var, vi hade nämligen tidigare på dagen ställt ut flaskan på bron och allt hade frusit ihop...hehe

Jag ser fram emot ett roligt och händelserikt 2009. Om jag får lägga in en gissning så gissar jag att bli pappa är det största som kommer att hända i år.

Just ja....det var ju det här med nyårslöften också...mitt löfte är att bli den bäste föräldern som jag kan bli...

Elden som vi sedan ställde Muurikkan på

Elden som vi sedan ställde Muurikkan på, där vi stekte fläskfilén.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: