Kanonfoto

- Alla ska ha möjlighet att föreviga ett minne...

Fotobok *puh*

Kategori: Foto

Satt ikväll och hade nappat på ett reklamerbjudande jag hörde på radion...att man på extrafilm.se kunde göra en fotobok jättebilligt. Jag satte mig ca 18.30 och tänkte att det här tar väl en ca 20-30 minuter att tvär slänga ihop som en liten test...tji fick jag..sitter här nu 3½ timme senare och har just beställt två stycken ex. Det blev två ex bara för att det var så jobbigt att leta åt så många bilder och sätta ihop boken.

Man kunde iof bara göra så att det var en bild / sida (upptäckte jag dock i slutet att man kunde ändra layout mallarna ;) men det blir ju lite småtråkigt. Ska mest ha boken för att visa upp lite olika exempel kanske för kunder att man kan göra si eller så om man skulle vilja ha hjälp att knåpa ihop en liknande bok.

Dags att Zzz så man orkar med morgondagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: