Kanonfoto

- Alla ska ha möjlighet att föreviga ett minne...

Ny blixt

Kategori: Foto

Igår fick jag min nya blixt till kameran. Det blev till att pröva en Sigma.
Ska bygga en bouncer åt den...ska lägga upp bilder här i bloggen på mitt "byggande"/pysslande.
Blixten vad då stooor iaf, större än jag trodde den skulle vara. Den lär väl sluuuka batterier gissar jag. Tur man har en uppsättning uppladdningsbara.

Har även gjort klart ett förslag som jag tänkte presentera till förskolor...tänkte man kan ju pröva att slå sig in där kanske och få fotografera senare i höst eller när nu de brukar ta korten där.

Sedan ska jag sponsra RIK, Robertsfors IK...så att jag får min loggan på deras hemsida.

Sedan i helgen som kommer nu den 20-22:a så ska jag sponsra lite granna i en ishockeycup i Piteå, får en halvsida i deras programblad.

Det börjar att röra på sig lite granna =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: