Kanonfoto

- Alla ska ha möjlighet att föreviga ett minne...

Jag och barnen i Siksjönäs

Kategori: Foto

Jag var med barnen i Siksjönäs helgen som var då frun for på kickoff med jobbet i Umeå.
Jag var ute och lekte lite mer barnen, här är några bilder från då.
Tog bara med mig RX100 kameran då jag inte orkade och hade inte planerat att fotografera så mycket i helgen, men det var ju därför jag skaffade RX100:an för att få bra kvalité i litet format :)
 
Besökte tyvärr inte WWW så mycket, vi kollade på de som satt på isstolparna bara genom bilrutan när vi passerade, de satt iaf kvar alla sex hela två dygn. Strongt!
 
Till helgen ska jag till Hemavan med några kompisar i dagarna tre, då lovar jag att det kommer bli betydigt mer bilder tagna.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: