Kanonfoto

- Alla ska ha möjlighet att föreviga ett minne...

Vill Du ha chansen att vinna ett annorlunda porträtt?

Kategori: Bildmanipulering

Lade till en ny kategori ...bildmanipulering så att man enklare ska hitta min "fixade" bilder, vilket "firas med en tävling!

Här är några exempel som jag tidigare publicerat här i bloggen...Jag har några ideér på lager, men för att utöka min portfolio så efterlyser jag en liten tävling...

Tävling!

Tävlingen går till så att jag kommer dra 2st alt. 3st som vinner ett 'Annorlunda porträtt'

Facebook tävlingen: Gå in på Facebook och gilla "Kanonfoto", kommentera där med "Jag vill tävla". Den som vinner där får välja ett Annorlunda porträtt där det blir en egen variant av typen av bild som visas nedan. Tävlingen avgörs via lott-dragning

Blogg tävlingen: Kommentera Detta inlägg med ditt egna förslag på ett "Annorlunda porträtt", här väljer jag ut 1 alt. 2 förslag som vinner, jag kommer att gå på grunder som är det genomförbart för mig, är det ett annorlunda/rolig touch på förslaget. Om man vinner så är tanken att jag ska försöka realisera det vinnande förslaget/förslagen. OBS! glöm ej din mailadress så att du kan bli kontaktad vid en ev. vinst!
Uppdatering: Man kan även maila in sitt förslag, eller länka till ett bildförslag till: [email protected]

Tävlingsvilkor:
- Man måste ha möjlighet att kunna komma till min lilla studion här i Skellefteå (Morön) och ta grundbilderna till bilderna om man vinner. *Om inte tävlingsförslaget är av sådan art att man ska vara ute och fotografera förståss.
- Personer under 18år måste ha godkännande av målsman för fotograferingen samt publicering av bild vid ev. vinst
- Att de vinnande bidragen får publiceras här i bloggen med namn och bild, på Kanonfoto sidan på Facebook, samt på www.kanonfoto.se
- De vinnade bilderna kommer att fås hemskickade till vinnarna i digital form på en CD skiva samt som en canvastavla (storlek kan variera).
- Juryns beslut, dvs mitt ;) kan ej överklagas
- Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren
- Kan inte Kanonfoto genomföra bildförslaget som vann blogg tävlingen så får vinnaren välja ett annat förslag att göra ett annorlunda porträtt av (kommer ju dock att göra mitt yttersta för att lyckas :)
- Vinsten kan ej bytas ut mot någon kontant ersättning
- Icke "lämpliga" förslag kommer att tas bort av Kanonfoto
- Ungefärligt värde på priset: 800-1000kr

Tävlingen pågår t o m 2011-11-16!













Kommentarer


Kommentera inlägget här: