Kanonfoto

- Alla ska ha möjlighet att föreviga ett minne...

En till canvas beställd

Kategori: Foto

Denna gång från Smartphoto, fd Extrafilm så det blir ju som från samma ställe som sist ;)
Det blir zombiebilden som ska upp på väggen bredvid de andra roliga bilderna.
Hann inte ens ta korten till mitt nästa projekt som skulle innefatta ballonger då det är lite stökigt i studion här hemma där jag skulle ta dem...hade ju tänkt framkalla det med innan 50% erbjudandet gick ut.

Det får blir en annan gång :)

Om 3 dagar börjar min semester (äntligen!) så då hoppas jag få lite mer ork och tid till att fota och göra lite roliga saker av dessa.

I brist på bilder så lägger jag upp en jag tog då jag for till Vilhelmina och hälsade på familjen i mitten av juli



Kommentarer


Kommentera inlägget här: