Kanonfoto

- Alla ska ha möjlighet att föreviga ett minne...

Hektiskt fotohelg

Kategori: Foto

Var och fotograferade på Luleåkalaset igår. Det blev Miss Li, Hoffmaestro & Chraa samt The Ark.
Hoffmaestro & Chraa hade mest röjj, roligast att fotografera också.
Bilderna finns på, dock så ser man inte riktigt vilka som är tagna av mig:

http://www.festivalphoto.se/index.php?page=2&festivalID=821

Har även just fotograferat Ellen, 1år. En av våra grannar.
Nu ska sova en snutt (endast 4timmars sömn inatt, var klar ca 04.15 med bilderna osv), sedan är det bröllopsfotografering på G innan jag beger mig till Luleå för bla fotografera Twisted Sisters =)

Kommentarer

  • Ellens mamma säger:

    Har precis fått bilderna på Ellen i min hand, hon är ju fin som alltid med du Andreas har verkligen hittat hennes rätta jag. Alltid i farten och med bus i ögat. Hon ville ju gärna springa ut ur bild ;-)

    Tusen tack för bilderna, vi kommer definitivt tillbaka!

    2010-08-12 | 20:36:20
  • Andreas säger:

    Tackar, tackar...Alltid roligt att få göra andra glada =)

    2010-08-16 | 22:52:34
    Bloggadress: http://kanonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här: