Kanonfoto

- Alla ska ha möjlighet att föreviga ett minne...

Helg!

Kategori: Foto

Fredag, äntligen kommer helgen. Har faktiskt varit en halvseg kortvecka...
Var in på Facebook och kollade runt. Har upptäckt att många kompisar har lagt upp kort som jag tagit i sina profiler och album...en hel del bra kommentarer på en del å det är ju alltid bra.. =) Bra att man kan ta en bra bild bara man anstränger sig lite...hehe

Imorgon får vi kanske besök av min familj, fast de hade inte bestämmt sig ännu.

Såg också att de hade lagt upp bilden på Max i AIK halsduk nu på Norrans hemsida (www.norran.se) under "Dagens bild" =)
Skulle vara jätte coolt och roligt om den t o m kom med i tidningen...håller tummarna.
Måste ta itu med Kanonfoto hemsidan också i helgen lite granna tror jag...stuva om Gallerierna och göra om storlekarna på bilderna till lite större. Har börjat på i något av Gallerierna, men måste göra så att alla blir lika....stay tuned!

Skickade in två små bidrag till en tävling för DreamHacks räkning. Det hela gick ut på att designa trycket på deras tröja för 2009. Jag är väl ingen tokdesigner direkt, men man måste ju försöka iaf.
Här nedanför är ett förslag som jag inte skickade in.




Dags för lite tv tittande innan Zzz...

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Hah :) Inte så mycket nyårslöfte som ett nödvändigt ont innan alla mina muskler förvandlas till osynliga fettdepåer ;P

    2009-01-11 | 11:29:37
    Bloggadress: http://norrjensans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: