Kanonfoto

- Alla ska ha möjlighet att föreviga ett minne...

Välkommen till min nya blogg!

Kategori: Allmänt

Happ, då gör jag ett nytt försök...har inte alls hunnit lära mig hur denna blogg fungerar riktigt.

gaaah, nu trilskades min bärbara dator, råkade markera allt nedanför översta raden och radera allt och jag kunde inte ångra...*sucka* Att ha en liiiten bärbar dator har sina nackdelar ibland tangentbordsmässigt...

Jag gör ett tredje försök då!

Jag har bloggar väldigt lite förut på en annan sida (www.vilhelminabloggen.se), men kände att jag ville ha en enklare bloggadress samt möjligheten att lägga in bilder. Efter många olika kombinationsförsök av mitt namn, mina smeknamn att registrera här på blogg.se så gav jag upp och pröva mitt företagsnamn. Se, det fungerade (smygreklam;)

Min blogg kommer väldigt mycket att handla om mig och min familj, mina intressen...såsom fotografering, brädåkning, innebandy, teknik, TV serier/film m.m....Dags för Hells Kitchen på TV3.

Måste bara pröva lägga in en bild också..

En bild på mig som jag redigerat om lite granna så att det ser lite

Kommentarer


Kommentera inlägget här: