Kanonfoto

- Alla ska ha möjlighet att föreviga ett minne...

Kvällens festligheter

Kategori: Allmänt

Då har man kommit tillbaks från Åsas 30års kalas. Jag for tidigare från festen. Var nykter så jag skjutsade hem en kompis till Kåge.

En sak som jag aldrig märkt tidigare på fest, kanske iof för att jag var helt nykter nu, var att nästan 100% av alla tjejerna på festen sitter och rätar till sitt linne, drar till BHn m.m... Berättade detta för min sambo nu och frågade om det är så alltid då jag aldrig riktigt tänkt på detta tidigare. Då nämnde hon att jag är ju likadan. Jag sitter ofta och drar ut mina t-shirtar vid halsen. Detta är jag rätt så medveten om, men kanske inte så mycket att andra skulle lagt märke till detta.

Kommer du på dig själv med att göra någon sådant där omedvetet att fixa till, dra eller dylikt i dina kläder?

Nu blir det att avverka en skräckis då jag måste se dessa själv utan min sambo.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: