Kanonfoto

- Alla ska ha möjlighet att föreviga ett minne...

Måndag

Kategori: Allmänt

Då var måndagen slut, dags att gå och lägga sig. Bokförde lite, men måste nog fråga Marcus om lite hjälp (igen)...
Ska lägga upp några bilder från Warhammer, var och kollade när två kompisar spelade i söndags och jag passade på att fota lite av deras armeér på spelbordet. Skulle inte orka eller klara av att måla figuerna så detaljerat, doppa ner dem i en färgburk å klart! Det skulle nog vara min melodi..hehe.

Har börjat få en idé till ett kort som skulle kunna bli bra, måste dock försöka hitta en bra plats för det bara...
Alt. att pröva fota i studion och sedan pröva redigera ihop bilden från lite olika bilder...Ska spåna vidare på idén...Återkommer om detta.

Imorgon blir det att beställa julkorten som jag pysslat ihop i helgen åt en kund...blev ett väldigt enkelt, men rätt så bra ett. Hon blev så väldigt nöjd med dem.

Zzz time då igen då.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Aaah det är ju jättekul att måla dom där småfigurerna! Men att spela ser inte så roande ut ;)

    2008-12-16 | 17:28:10
  • Jensan säger:

    konstigt... namnet försvann tydligen... :)

    2008-12-16 | 17:29:08
    Bloggadress: http://norrjensans.blogg.se/
  • Andreas säger:

    Har aldrig testat varken att spela eller att måla...Ser skojit ut, dock tror jag att jag skulle vara väldigt dålig på att måla. Jag skulle kunna få dem helt svarta...typ doppa dem i en färgburk ;-)



    Roligt att du hittat hit också =)

    2008-12-16 | 22:42:58
    Bloggadress: http://kanonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här: