Kanonfoto

- Alla ska ha möjlighet att föreviga ett minne...

Julavslutning med avdelningen

Kategori: Allmänt

Så har man ganska nyligen kommit hem från julavslutningen med avdelniingen. Vi hamnade på det nyöppnade Knock...fd. Pinkerton. Var aldrig på Pinkerton, men Knock verkar riktigt bra. Hårdrockstema på hela stället.. Jag och min otroligt "okräsna" smak på mat, det serverades en jultallrik....lämnade hälften. Var iväg en stund och jobbade också...skulle lägga om några förbindelser för att frigöra en skadad kabel. Efter detta for jag och skjutsade hem några från julavslutningen.

Har åter igen försökt ikväll att känna om jag skulle få känna någon spark eller slag från bebisen...ingenting ännu. När Sara väl känner något starkt så är jag förståss inte riktigt i närheten. =(
Jaja, inte sååå länge kvar nu...Vecka 24, så det är mindre än hälften kvar =)

Och med detta sagt så är det dags att sova lite...

Kommentarer

  • jensan säger:

    Haha =) Jag har aldrig provat annat mode än versus men jag gissar att jag skulle sopa mattan med dig :)

    2008-12-17 | 17:02:52
    Bloggadress: http://norrjensans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: