Kanonfoto

- Alla ska ha möjlighet att föreviga ett minne...

Förvirrat

Kategori: Allmänt

Dagen började med en liten träff med marknadsföreningen på Västerbottensteatern. Funderar ju på att bli medlem from januari nästa år. Gick dit för att kolla om det finns chans att knyta nya affärskontakter och kanske lära sig lite mer om marknadsföring osv...


Var lite smått förvirrad när jag kom hem och skulle laga middag. Skulle göra korv och makaroner åt mig själv då Sara skulle äta gröt. Jag började koka vatten och hade hackat upp korven. Sedan när vattnet började kokade så stoppar jag i korven i vattnet. Tror Saras "graviditets-förvirring" har börjat smitta av sig på mig. Även hennes halsbränna som hon fått nu under graviditeten har jag även börjat få...Brukar aldrig ha halsbränna.


Vi får väl se vilka mer graviditetssyndrom som jag drar på mig...


Förvirringen är fulländad....


Försöker rädda det varma vattnet och korven...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: